Oglašavanje smještaja

Oglašavanje smještaja je skup akcija usmjerenih ka povećanju vidljivosti apartmana, soba i kuća za odmor na turističkim tržištima i privlačenje pažnje krajnjeg korisnika, turista, u svrhu veće popunjenosti naših kapaciteta.

PDV ID broj za privatne iznajmljivače

Kome i kada je potreban PDV identifikacijski broj? Kako do PDV ID broja i zašto je taj broj uvršten u novi Zakon o ugostiteljstvu? Smijemo li oglašavati smještaj na inozemnim internetskim platformama bez PDV ID broja?

21.11.2018 65 11.892 4

​Lov na upite gostiju: Kako izgleda dobar oglas za smještaj?

Dobar oglas za smještaj je promišljen i aktualan, fotografije kvalitetne i pažljivo odabrane, tekst oglasa informativan i zanimljiv. Dobar oglas za smještaj je priča o našoj jedinstvenosti i gostoljubivosti. Što sve mora sadržavati kvalitetan oglas i kako uloviti upite gostiju?

11.04.2018 73 10.234 8

​Što je phishing i kako ga prepoznati?

Phishing je vrsta internetske prijevare - phishing email i phishing web-stranice služe kao mamci za krađu osobnih podataka i identiteta koju najčešće slijedi pražnjenje bankovnih računa ili šteta u poslovanju

05.04.2018 47 7.637
Popularno:

Kako napraviti Instagram profil za oglašavanje apartmana?

Kratki vodič za objavljivanje na Instagramu - kako otvoriti korisnički račun na Instagramu te kako koristiti osnovne mogućnosti ove društvene mreže za promociju smještaja

12.01.2018 54 7.206 3

Zašto koristiti Instagram za oglašavanje smještaja?

Instagram je društvena mreža koja slijedi Facebook po popularnosti s preko 500 milijuna svakodnevnih korisnika. Temelji komunikacije na Instagramu su fotografija i video sadržaj što ga čini savršenim kanalom promocije smještaja i ostalih turističkih usluga

08.01.2018 1 2.579

Oglašavanje apartmana: Važnost opisa smještaja

Opis smještajnog objekta je važan prodajni alat. Odmjerimo riječi i spojimo ih u poruku optimizma, srdačnosti i otvorenosti, kako bismo gostu poželjeli dobrodošlicu i njegov interes za našu smještajnu ponudu pretvorili u rezervaciju

08.11.2017 45 4.780

Kako kreirati vlastitu digitalnu strategiju oglašavanja apartmana i prisutnosti na internetu

Čekanje je zasigurno najgora digitalna strategija. Potencijal interneta treba početi iskorištavati već sada. Zašto? I kako? Odgovore potražite u članku Branimira Boučeka, voditelja oglašavanja Apartmani Katarina iz Zagreba

24.01.2017 85 6.485

Jeste li ikad odbili rezervaciju gosta iako je vaš apartman bio raspoloživ?

Još jedna sezona se kotrlja pred nama, a upita ima i nema. Čini se kako nije baš pravo vrijeme za ovakvo pitanje. Naravno, čemu odbiti upit gosta u trenutku kada naši smještajni kapaciteti nisu rezervirani, a već je polovica lipnja, vrijeme kada smo inače puni?

01.07.2016 17 2.254

Last minute – trend ili budućnost iznajmljivanja smještaja?

Last minute ponude smještaja su sve popularnije u svijetu. Brzina života se povećava te se sve više ljudi odlučuje na spontana putovanja koja ne planiraju mjesecima unaprijed. Je li u pitanju samo trend ili se tu radi o budućnosti iznajmljivanja apartmana, soba i kuća za odmor?

25.04.2016 107 5.311 3

Budite uočljivi! Profesionalno fotografiranje apartmana za isplativije oglašavanje

Oglasi smještaja s fotografijama imaju čak 94 posto više pregleda, a oni s kvalitetnim slikama, čak 67 posto. Odaberite kvalitetne fotografije apartmana kojima prezentirate svoj objekt za iznajmljivanje iz više uglova

07.03.2016 538 12.700 5

Oglašavanje smještaja na internetu - s provizijom ili bez?

Dva su osnovna modela promocije smještaja na internetu: oglašavanje s provizijom ili bez nje, ali uz naplatu članarine, najčešće godišnje. Kakvi su trendovi u internetskom oglašavanju smještajnih objekata te koliko isti mogu utjecati na odabir modela za naše turističke kapacitete?

23.02.2016 348 48.096 9

Pozitivna komunikacija – učinkovito odgovaranje na upite gostiju

Ovo je vrijeme kada nam većini pomalo počinju stizati prvi upiti gostiju, bilo da se radi o rezervaciji za predstojeće blagdane, ili o upitima za iduću turističku sezonu. Odgovaranje na svaki upit, ključ je uspostavljanja kvalitetne i pozitivne komunikacije između iznajmljivača i turista kako bismo ostvarili što veću popunjenost u idućoj godini

15.12.2015 149 9.778

Mali trikovi fotografije za iznajmljivače apartmana

Čak 96 posto potraga za smještajem započinje internetskim pretraživanjem. Ono što najviše zadržava pozornost turista su fotografije. U potrazi za smještajem, gotovo svi preskaču oglase bez slika ili one s loše snimljenim fotografijama. Dobre fotografije su nužne za učinkovito oglašavanja apartmana

13.10.2015 105 16.379 1

Informacija kao znak pažnje

Kao što turističke zajednice pripremaju vodiče kroz destinaciju, i vi možete za svoje goste pripremiti vodič kroz najznačajnije lokacije u blizini apartmana, sobe ili kuće za odmor. Zaželite gostu dobrodošlicu uz praktičan poklon koji vas ne košta ništa - darujte mu informacije!

07.09.2015 190 4.464

Oglašavanje apartmana - kako zaploviti prostranstvima interneta?

Naoružani dobrim fotografijama i iskrenom pričom potražite partnera koji će tu priču ispričati uz optimalan odnos uloženog novca i što veći broj gostiju kojima ćete pokloniti osmijeh na svom kućnom pragu. Pri tom morate biti svjesni da ne postoji jedan portal za oglašavanje koji pokriva sva tržišta i koji će zadovoljiti svačije potrebe

03.07.2015 11 1.793

01.01.1970 0