Događanja
14.1K

Zagreb, 12.03.2019. Konferencija 3T: Što je pametni turizam i kako pametno razvijati turizam u Hrvatskoj?

U utorak, 12. ožujka, u Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu će se održati 3. izdanje konferencije 3T koja spaja dva vodeća sektora - informatičku industriju i turizam. Glavna tema će biti smart tourism

Konferencija 3T: Tourism, Travel & Tech, u organizaciji medijske kuće BUG, ponovno će spojiti turističku i informatičku industriju u ožujku u Zagrebu. Organizatori će nastojati ponuditi uzbudljivo 3. izdanje konferencije u jednako zanimljivom ritmu kao i prethodnih godina. Očekuje se da će dvorane Kaptol centra biti popunjene do posljednjeg mjesta. 
 

3T je dinamična konferencija koja pokušava čvršće povezati domaću informatičku industriju i turizam. Turizam bez tehnologije ne može - bliska suradnja ovih sektora je nužna za kvalitetu turističke ponude.


Zašto pametni turizam?

Turizam bilježi svoj procvat u proteklim desetljećima upravo zahvaljujući tehnologiji - nikada nije bilo lakše isplanirati i rezervirati putovanje. Broj turističkih dolazaka u svijetu je porastao za nevjerojatnih 7 % u 2017., a slične brojke očekujemo i za prošlu godinu. Gotovo jednak postotak rasta bilježi i globalno tehnološko tržište.

Zato konferencija 3T i zato smart tourism, odnosno pametni turizam.
 

Pametni turizam koristi inovativna tehnološka rješenja kako bi turistu pružio sve potrebne informacije u realnom vremenu, olakšao korištenje različitih usluga i pružio trenutni osjećaj zadovoljstva.

Više o pametnom turizmu ćemo saznati iz uvodnog predavanja Mikke Rosendahla koji stiže iz Finske. Helsinki je nedavno pobijedio na natjecanju za Europsku metropolu pametnog turizma (European Capital of Smart Tourism) pa će nam Rosendahl objasniti što znači prestižna titula Virtual Capital of the World i kako bi se finsko iskustvo moglo preslikati na hrvatske destinacije.​


Pametni marketing u turizmu i druge teme

Na konferenciji nas očekuje još 15-ak prezentacija, predavanja i rasprava. Smart marketing u turizmu - Što zaista donosi booking? - naziv je panel-rasprave koju će moderirati Ilija Brajković iz digitalne agencije Kontra, a Natalija Havidić iz Ministarstva turizma će predstaviti projekt Digitalizacija javnih usluga u turističkom sektoru.
 

Sezonalnost i tehnologija, proširena i virtualna stvarnost u turističkoj ponudi, Instagram u turizmu, mobilno plaćanje, strategija oglašavanja besplatnim alatima, tek su neke od tema ovogodišnje konferencije 3T.

"Prošlogodišnji 3T bio je veći i uspješniji, a taj trend nastojat ćemo nastaviti i ove godine. Očekuje vas mnoštvo sadržaja, uz nekoliko već sada potvrđenih elemenata programa, novi će se dodavati kako se konferencija bude bližila“, istaknuo je Oleg Maštruko, direktor konferencije 3T.

Ulaznice za ovogodišnji 3T se mogu nabaviti po early bird cijenama na stranicama konferencije 3T (Tourism, Travel & Tech). ​
3T 2018.

Zoran Kasum iz Hotels&Destinations Consultinga, Mako Mišulić, Rentlio, Dean Muhoberec, Combis, Goran Rihelj, HrTurizam i Stjepko Varga, MMC za multimedijske usluge (s desna na lijevo) na prošlogodišnjoj panel-raspravi Kako tehnologijom riješiti sezonalnost u turizmu?


Pregled konferencije 3T 2018.: Nužna je bolja suradnja IT industrije i turizma, ali i ostalih djelatnosti na svim razinama.

Spremi

​Kupaonski radijator ljestve: Zašto su ljestve odličan izbor za kupaonicu?

Potpore u turizmu – kratki vodič za iznajmljivače

3 milijuna eura pomoći privatnim iznajmljivačima Crne Gore

Plavi turizam - što je i gdje smo mi u svemu tome

11 pravila kod uređenja apartmana za iznajmljivanje

Sezona je bila jako dobra, može li sljedeća biti još bolja? Property management agencija Irundo savjetuje kako se pripremiti za turističku 2023.

Kako urediti stari trosjed i fotelju za daljnje korištenje – 5 jednostavnih rješenja

Travel influenceri - isplati li se njihov angažman u promociji privatnog smještaja

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

2. City LAB panel o potencijalu aktivnog turizma u Iloku

Edukacija u Savičenti: Sve što ste željeli znati i pitati o kreiranju turističkih proizvoda

Popularno: