Brendiranje smještaja

Brendiranje smještaja je skup aktivnosti kojima je cilj povećanje prepoznatljivosti naše smještajne ponude na turističkom tržištu. Brendiranje smještaja je razumljiva interpretacija priče koju želimo svojom ponudom smještaja ispričati.

Kakve nam trendove u obiteljskom smještaju donosi 2017.?

Sada kada smo daleko u 2017.-oj i kada prestajemo brojati rezervacije, a počinjemo brojati rupe u kalendaru popunjenosti, možemo pričati o definiranim trendovima za ovu godinu. Možda primjena nekog od njih može pomoći da popunimo lipanj ili rujan, ako ne i više od toga

10.04.2017 71 7.433 1

Priča o brendiranju obiteljskog smještaja s otoka Vira

Intervju: Jasmina Simić, privatna iznajmljivačica o brendiranju smještaja, windusfingu i SUPanju u svojoj ponudi, produljenju sezone i dobrim vjetrovima u turizmu u općini Vir

23.03.2017 272 11.918 1

`Da bi bili puni čitavu godinu, moramo neprestano pričati priče, utemeljene i iskrene´

Razgovor s Jasminom Krkić Poznić, vlasnicom obiteljskog smještaja Maksimilian iz Osijeka, otkriva kako se u Slavoniji i Baranji može živjeti od turizma i kako privatni iznajmljivači mogu sudjelovati u brendiranju destinacije

06.02.2017 799 19.255
Popularno:

`Ljubaznost se isplati i to ne samo financijski, mnogi moji gosti su mi postali i dobri prijatelji´

Intervju: Sabina Urbanc iz Fužina koja je osvojila Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku 2016. u kategoriji najboljeg apartmana na kontinentu

24.11.2016 34 2.495 2

Intervju: Višnjica Čerič, Udruga privatnih iznajmljivača Moja Šolta

S Višnjicom Čerič, predsjednicom Udruge privatnih iznajmljivača na Šolti, razgovarali smo o otoku, komunikaciji i udruživanju na lokalnoj razini za napredak u turizmu i poboljšanje uvjeta života na otocima

31.03.2016 252 2.054

Brendiranje privatnog smještaja

Brendiranje smještaja je relativno novo na ovim prostorima u turizmu. Rijetki iznajmljivači koriste ovu metodu u strateškom planiranju poslovanja iako su prednosti brojne: stabilnost poslovanja, veća konkurentnost, manja ulaganja u promociju, veći broj preporuka...

08.02.2016 466 12.159 4

`Kod jačanja brenda destinacije, iznajmljivači imaju najveći potencijal za zaradu´

O brendiranju u turizmu razgovarali smo s Mirnom Karzen, angažiranom na projektima obnove osječke Tvrđe i utvrde Klis, koja zna da brend nije samo logo, već složen proces koji iziskuje dugotrajan rad

07.02.2016 17 3.023

Potencijal cikloturizma je veliki, samo to trebamo dobro upakirati i prodati

Priču o mogućnostima cikloturizma i njegovoj potencijalnoj važnosti za domaću turističku prepoznatljivost, ispričao je najbolji hrvatski cestovni biciklist i pionir razvoja cikloturizma u Hrvatskoj, Martin Čotar. S Martinom je razgovarao Goran Rihelj, urednik turističkog news portala HrTurizam.hr

19.01.2016 283 2.636 1

Ruralni turizam: Iznajmljivač koji je Donju Stubicu ucrtao u turističke karte

Intervju: Vid Horvat, sportski novinar koji se bavi i iznajmljivanjem, otkriva nam kako ostvariti popunjenost od sto dana u godini. Njegova Eko-kuća Horvat u Donjoj Stubici dočekuje strane goste i izvan sezone

29.09.2015 222 2.911

01.01.1970 0