Apartmani ZoraČiovo Okrug Gornji - Otoci

Ocjena gostiju na temelju 3 komentara
Vrlo dobro 4/5
Opis objekta

Apartmani Zora ugodno opremljeni smještaj nalazi su na sunčanoj južnoj strani poluotoka Čiovo, u mirnoj uvali Movarštica, s lokacijom apartmana gdje je cijeli arhipelag na dlanu. Sa terasa svih apartmana uživajte u pogledu na trogirski arhipelag otoke Šolta, Drvenik...Trogir je povezan sa svim većim hrvatskim i europskim gradovima odlično bilo zrakom, kopnom ili morem. Zračna luka Split udaljena je samo 6 km, grad Split 33 km, a od centra Trogira udaljeni smo 4 km, te od mora samo 250 m, što je još jedan dokaz naše dostupnosti te idealne lokacije. Ukoliko vas zanima da vaš odmor porovedete u mirnom mjestu kao što je Okrug Gornji, i uživate u čistom moru, ako volite prirodu koja je što je i nekad bila, uživate u dalmatinskoj kuhinji, ako volite sport i rekreaciju Apartmani Zora su odgovor na sve to !. Obitelj Jelaska želi vam ugodan boravak.

Smještajne jedinice
Ostale informacije
Plaćanje i napomene
Boravišna pristojba je uključena u cijenu. Cjene su izražene u € za tjedni najam apartmana, a u kojoj je sadržano korištenje: apartmana sa svim stvarima u njemu kao i vode, struje, plina, klima uredaja. Rezervacija apartmana biti če izvršena samo nakon što zaprimimo uplatu avansa na naš račun u iznosu od 25% od ukupne cijene najma apartmana !
Boravišna pristojba je uključena u cijenu.
Udaljenost od objekta
Polgárdi , Mađarska
Ne zadovoljava (1/5) Boravio u A5, Kolovoz 2022
Razočaranje

Ostali smo ovdje zadnje 2 godine! Ostali smo s 2 djece, bakom i mojim mužem. Sam stan je stvarno predivan. No, u oba slučaja imali smo problem s Mama Zorom! Prve godine je htio nazvati policiju na nas. Jedne večeri igrali smo remi s našim kćerima na vanjskoj terasi. Pričali smo i smijali se, ali kako je njegov stan ispod naše terase, mislim da su mu ometali odmor. Zato smo došli i on nam se obratio nekvalificiranim tonom. Nije se pilo ni tulumarilo! samo smo se smijali glasnije nego što smo trebali, a on je rekao silencio nakon 22 sata! Bilo je jako neugodno, nismo se usudili ni sjesti na terasu. Ali kako je apartman bio na super lokaciji i nismo imali problema sa samim apartmanom, a volimo otok, vratili smo se sljedeće godine! Između nas je došlo do nesporazuma oko datuma iseljenja! Engleski mi ne ide baš dobro, bila sam sama u stanu kad sam sutradan pitala kad krećemo. Mislio sam da ćemo imati vremena krenuti u 10 sati, ali kako se kasnije pokazalo, dobio sam informaciju! Ujutro prije odlaska pokucao je 10 minuta prije 9 da preuzme stan. Već smo bili spakirani, ali kako idemo daleko s 2 djece, htjeli smo doručkovati prije odlaska! Moram dodati, mislio sam da moramo krenuti u 10! Kad sam mu se suočio da sam krivo shvatio. Ispričala sam se... ali on je počeo vikati da se hitno spakiramo, jer čistačica dolazi na vrijeme! Počeo je prebirati po našim stvarima, bacati ih na terasu. Vikao je i ponašao se bezobrazno!! Oba puta smo bili ovdje 2 tjedna! Mislim da se ovaj problem/nesporazum nije trebao rješavati na ovaj način! Moglo se o tome raspravljati kao razumni odrasli ljudi!! Dao bi nam 15 minuta i mogli bismo se mirno i u miru raspakirati, jer su nam koferi već bili spakirani! Stoga se na ovaj praznik osvrćem s gorkim okusom u ustima! Sve u svemu, ne mogu preporučiti smještaj zbog toga! Pozdrav Norbi

Preporučujem za :
Komentar preveden sa mađarski - Prikaži original
Odgovor domaćina
disappointment?!

Dragi Norberte, hvala što ste podijelili svoje mišljenje, naš odgovor je sljedeći: kada ste rezervirali, primili ste potvrdu rezervacije - obvezujući dokument koji potvrđuje da se slažete s našim uvjetima i odredbama. Vrijeme dolaska i odlaska jasno je navedeno u potvrdi, razlog za to je da se smještaj može očistiti i pripremiti na vrijeme za sljedećeg gosta koji može doći od 14 sati, ako vam je bila potrebna kasna odjava, trebali ste zatražiti kasnu odjavu- no ova usluga je dodatna i dodatno se naplaćuje. U potvrdi rezervacije navedeno je i vrijeme mirovanja. Imamo nekoliko apartmana u našem smještaju i svi gosti imaju jednako pravo na odmor. Bili ste glasni i ometali druge goste koji su se žalili na vaše ponašanje.Savjet u dobroj vjeri za vas, za vaše buduće praznike - noć prije polaska nemojte ostati budni cijelu noć kako biste se mogli probuditi na vrijeme i dogovoriti doručak na vrijeme kako biste imati vremena odjaviti se na vrijeme i poštivati druge u smještaju. Lijepi pozdrav

Göttingen, Njemačka
Odlično! (5/5) Boravio u A4, Rujan 2021
Neuobičajeno

Bili smo 11 divnih dana u kući 1 u prizemlju. Nezaboravno vrijeme. Ujutro se probudite i gledajte izravno u more ... sanjivo. Ovdje je sve bilo neopisivo čisto, a vlasnici, posebno Zora, bili su super ljubazni. Uvijek nastojimo poboljšati kako bismo zadovoljili različite zahtjeve. Imali smo ogromnu terasu sa sjedalima i ležaljkama i zaista izravan pogled na more, iako je stan u prizemlju. Imaju i svoju garažu, što je zaista veliki plus. Parkiranje je na poluotoku vrlo ograničeno, pa i zbog sunca, još jedan palac gore. Roštilj u susjedstvu jako se preporučuje. Definitivno možemo preporučiti ovaj smještaj !!! Veliko hvala svima vama, pružili ste nam prekrasan odmor. Posebno hvala Zori uz veliki zagrljaj i veliki pozdrav od Franka i Corine

Preporučujem za : Aktivni odmor, Osobe željne mira, Romantičare, Razgledavanje,
Komentar preveden sa njemački - Prikaži original
Rzeszów, Poljska
Odlično! (5/5) Boravio u A4, Srpanj 2020
Cool!

Izvrsno mjesto za obitelj i ne samo, vrlo udoban i veliki stan s fantastičnim pogledom, mali restoran s dobrom hranom tik uz njega i intimnu i nenatrpanu plažu nedaleko. Vrlo dobro mjesto za opuštanje i istraživanje cijelog otoka i obližnjih atrakcija (Trogir, Split, Solin, Šibenik). Vrlo lijep i koristan vlasnik - preporučujem

Preporučujem za : Aktivni odmor, Osobe željne mira, Obitelji s djecom, Razgledavanje,
Komentar preveden sa poljski - Prikaži original
Odgovor domaćina
Hvala vam !

Dragi svi, Hvala vam još jednom što ste boravili s nama, toliko smo sretni što sa sobom donosite nezaboravne trenutke s odmora! Pozdravi s obitelji Jelaska

Mladen i Petra Jelaska
Govori:
Hrvatski, Engleski, Talijanski,
Više o domaćinu

We are Mladen, Suncica, Petra and Laura - young family running friendly rental in Okrug Gornji. Our intention is to bring beauty of island Ciovo to you and give you memorable moments from your holiday in Croatia with apartments Zora...at your service !

Oglas Apartmani Zora je pregledan 59784 puta od 08.11.2014.